Dansa sig över Atlanten, en tango med kapten

Gårdagen har var så FREAKIN' BRA! Ur pluggsynpunkt alltså. Helskotta vad jag nötte! Belönade mig själv med att äta paj på 48:an med några av mina underbara brudar, Amanda turnade 22 och idag beger sig Ella och Emma ut på ett fantastiskt äventyr! Ryssland, Mongoliet och Kina, det är grejer det! VAR RÄDDA OM ER OCH ROCK ON!

På kvällen stack jag till KAAAAAAAJSA SVENSSON och åt vindruvor. Runt midnatt cyklade jag hem igen och då var det fortfarande galet varmt ute, blir ju för tusan alldeles lyrisk av den här underbara årstiden!

AAAAAAAAAAAAAAAH! Snart får vi träffa de här fina grabbarna också!


bild: lastfm.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0