" Först och främst ska man ju överleva. När man väl gjort det, ja då kan det ju vara trevligt med en cykeltur!"

Herr Fortunate har inte varit mig hack i hälarna. Min fiiiiiiiina blå dator är på lagning och nu har högtalarna (mina bästa materiella vänner efter blådatorn och howlintavlan) gett upp. Sämst! Men för att väga upp det med lite fina grejer, så har jag flyttat! Åh, jag trivs så bra! Sitter och kollar ut från min franska balkong varje dag! Synd att alla på gatan ser in bara, hehe.. ingen smygspaning där. Det är ganska perfekt här faktiskt. Jag har två diskhoar, en jättestor garderob (snäppet unden walk-in-closet skulle jag vilja säga..en walk-beside-closet alltså) och soffan gick precis in mellan städskåpet och väggen, fantastiskt!

Vi har precis börjat med nationalekonomi, med världens kanske skönaste lärare! Det här ser ut att bli en awesome avslutning på året! (Med det lilla undantaget att jag kan vänta mig tentaplugg hela jullovet...jaja, man kan inte få allt här i världen!)

Så, det var mitt liv ur ett makroperspektiv en grådaskig novemberkväll. Och imorgon ska jag hem till Vimmerby (som är en stad), fira Emmajan och träffa vänner. NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0