Här kommer lyckan för hundar som oss

Hello readers! Jag har inte varit världens mest alerta skribent under senaste tiden. Alla mina hjärnceller har varit inställda på marknadsplansprojektarbete (det...är inget kort ord). Vi satt uppe till klockan fem på morgonen för att färdigställa det. Sedan föll det på min lott att lämna arbetet hos handledaren senast nio...vilken betydde att jag inte gick och la mig förrän halv nio på morgonen. Men det var det värt, vi fick VG! bam!

Hur som helst, när det arbetet väl var ur världen så började nästa projekt: outfitshopping till Ekonomhelgen! Det är kul att gå all-in, men att hänga på stan varje dag (och att dessutom dras till filippa k-tröjorna på kompaniet) är inte jättebra för plånboken. Det blev ju inte bara klänning och skor, om vi säger så...

Nu är det söndag och tre dagars festande har nått sin ände. Whitenighten var totalt galen! Vi hade krigsmålning och såg ut som vi rymt från St Sigfrids. Jag fick under tvång, en Jay Leno-liknande frilla med vit, tuperad lugg. Finsittningen hade som sagt 50-tals hollywoodtema och det spelades Frank Sinatra, Roy Orbison och lite annat. Alla var sjukt fina! Dessvärre bytte jag mellanfesten och eftersläppet mot feberfrossa. Inte det roligaste jag varit med om.

Igår invigde vi våra fina (fast något urtvättade) svarta overaller på Overallisen. Galet kul! Sedan hanns det med ett besök på Stallarna innan jag somnade i Sofias fåtölj.. och därefter på hennes ryamatta. Kom hem halv sex ungefär. Lagom pigg idag!

Slutsats av hela inlägget: Mina ögon står som två pingisbollar i skallen och dessutom har jag en duktigt stor halsmandel (som jag tvingar folk att känna på...moahaha) Jag har shoppat för mycket, vilket lett till personlig konkurs (samtidigt som jag själv tycker att man faktiskt måste få unne sa' lite...) Min kropp skulle behövas tvångstränas på gym (eller iallafall runt Trummen!) men framförallt har jag haft det alldeles fantastiskt roligt!

Kommentarer
Postat av: annso

hoppas du har bilder från helgen. skulle va superkul att få se! ;)

2010-10-10 @ 20:36:51
URL: http://missanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0