Här tog fantasin slut

Hemma från ett möte med PR-gruppen! Eller möte och möte! Vi åt tacos och chips, drack cola och började skissa på logotyper. Sånt där tycker jag är sjukt kul! Speciellt när man får tänka fem kilometer utanför boxen...vilket vi inte ska göra i den här uppgiften (hähä)

KUL att alla på campus älskar att åka skidor förresten! Det gör bara att jag, som aldrig stått på ett par utförsskidor, som tycker tefat är läskiga, och som inte kommer åt bromsarna på snowracers, framstår som ännu konstigare. EHVS anordnar ju skidresa till Bad Gastein i januari och jag går i tankarna om jag ska åka dit eller inte. Kul att utföra operation 'Låt inte Bella stjärtlappa ihjäl sig i Alperna'. Tråkigt när alla vänner försvinner i ett snömoln och jag får ägna veckan åt att äta våfflor med jättemycket sylt och göra pärlplattor med 300 barn i skidskolan..

Just det! Jag låg totaldäckad i sängen hela måndagen. Trodde det kom maskar ur taket och att jag skulle dö. Två av mina trevligaste tankar so far in life! Totalt matintag på hela dagen: en honungsmelon och två tredjedelars gurka. Jag fick inte av plasten av gurkan och började nästan gråta. Haha! Fast då hade jag iochförsig byggt upp en bräcklig stämning av att kolla på lyxfällan precis innan. Skapligt stilig kille de anställt som programledare!


Kommentarer
Postat av: Emo

Ska du lägga pärlplattor, så är väl dessa mest lämpade om du nu inte själv vill åka skidor :-)

http://parlkonst.se/lekstuga/flash/skidb.aspx

2010-10-15 @ 17:20:20
URL: http://parlkonst.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0