Nej jag kan inte dansa, jag ser bara psykopatisk ut

Det är konstigt hur lätt man börjar tänka på allt annat förutom studier när tentan annalkas.. Här sitter jag i mitt crib, spelar in välregisserade filmer i webbkameran och tänker tankar som; Vore inte världens en bekvämare plats om alla pratade värmländska? Vad har jag gjort för fel vad gäller min krukväxt Urbans överlevnad? Hur kallt är det på Irland i typ...januari? Börjar också glida in på tankar som 'Nähä, om man skulle ta och se om fyra säsonger av Grey's Anatomy' och 'borde inte jag träna egentligen? eller iallafall gå en runda?'

Ska man behöva titta sig själv djupt in i ögonen (hur nu detta ska gå till tar vi en annan gång) och säga 'Gabriella, du är snart tjugoett år gammal, nu sätter du dig och pluggar minst en timme!!!!'?

..japp, det är lite så jag jobbar!

NU: Näsan i boken. Miniräknare i näven. Hjärnceller i skallen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0