1-0 till mig!

JA! Det tog bara drygt två veckor innan eran yours truly hittade till tvättstugan! Efter att ha smygit runt nere vid porten och testat nycklarna i varenda dörr (obs! inte lägenhetsdörrar inkluderade!) utan resultat så tog jag mod till mig och frågade en tjej i trapphuset. En snabb promenad (jag var nämligen helt ute och cyklade när jag gissade på vart den låg!) och en konversation senare (mitt i all hysteri lyckades jag nämligen glömma tvättmedlet uppe i lägenheten och fick därför låna av killen som var och tvättade samtidigt! åh.. pinsamt läge!) så var maskinen med min 60 graderstvätt igång! Hoppas jag valde rätt program bara. Strumpor i barbiestorlek har jag ingen större användning av..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0