Om att ligga i en nyinköpt sovsäck på en bygdegård utanför Vislanda, och vakna till tonerna av 'det var en gång en fågel'

VÄNNER! Igår var vi marknadsförare (tillsammans med en drös andra sköna ekonomer) och röjde i en bygdegård mitt ute i skogen. Vi käkade fruktansvärt god mat, drack öl en hel dag, hittade hallonsnören på scenen, dansade långt in på småtimmarna och hade fruktansvärt kul! Sofia stukade foten och jag failade som vanligt på dresscoden och fick dansa iklädd illröda gummistövlar...bra där! Nu ska jag sova lite godare (vaknade som sagt till tonerna av låten nämnd ovan...) Imorgon blir det seminarium omänskligt tidigt och därefter plugg i biblioteket.

*Scones med kaj är de bästa sconesen!
*På fredag ser vi Oskar Linnros LIVE! uh! my god!

NITE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0