Första september 2010

Fantastiskt! Idag är himlen alldeles blå och inte ett moln så långt ögat kan nå! (För att vara en smula Ledinsk och poetisk) Tog en välbehövlig sovmorgon och snoosade en halvtimme. Skönt att inte behöva oroa sig för att ligga och snurra i sängen innan man somnar, jag somnar med all säkerhet under den nanosekund som huvudet träffar kudden.

Här är några saker som jag måste ta tag i!

*tvätta! jag har en hel ikeapåse med tvätt, och snart inga strumpor kvar.
* få upp farten när det gäller pluggandet! jag ska gå här i tre år...inte 30
* lära mig laga ordentlig mat! och framförallt...variera den!
* skriva fortare på föreläsningarna!

Time to suit up!


Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

faaaaaan september, nu är sommaren slut slut slut..

2010-09-01 @ 14:22:25
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0