The Opposite of Halleluja

Jag funderar förresten på att börja tänka ut vad jag ska säga innan jag faktiskt säger det! Som en del säkert redan vet så gillar jag att utmana mig själv. Exempelvis; när jag står i kön på ett fik så beställer jag något på måfå när jag kommer fram för att överraska mig själv. Ibland är jag dösugen på chokladboll, men när jag väl kommer fram beställer jag....apelsinjuice. På så sätt blir det ju mer spänning i vardagen!

Hur som helst, nu har det här som sagt trappats upp och jag öppnar munnen och påbörjar meningar utan att veta vad jag egentligen vill ha sagt. Inte jättesmart! Bara idag har jag hamnat i den situationen....tre gånger. Och nu ska jag invänta Herr Blund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0