Kaxig vägg!

Klockan är halv ett och jag har grus i ögonen! Vill bara en sak (eller okej, kan sträcka mig till två saker! Äta müsli och sova) men har givetvis sparat min freaking egen hemläxa till sist. KUL! Tur att jag har en fin utsikt iallafall. Kolla vilken fin skapelse jag har på väggen! Blev kär i den här bilden för typ två år sedan, mejlade fotografen och ta-daaa!

Förresten, vilken fantastisk helg vi fick till! I fredags var jag, Kajsa och Sofia på bio och spanade på Gordon Gekko. (Den var bra, det var fredag, vi hade mängder med godis och baconchips, och jag satt bredvid en kille som garvade hela tiden. Bra kombination!) I lördags sög det i shoppingtarmen och jag handlade två byxor. Sedan några timmars plugg och därefter blev jag bjuden på kycklinggryta och rödvin. Yeah! Kajsa dök upp och vi hittade, inte helt oväntat, till Sivans! Där inne blev det en del dans och jag ägnade större delen av kvällen att gå om olika människor. Sprang alltså runt själv och letade febrilt efter folk jag kände. Dom borde införa en såndär högtalartelefon, som på Ikea!

Idag har jag sovit ikapp den senaste duggplugg-veckan, gått ett varv runt trummen, lagat en riktig middag med ugnsrostade rotfrukter, klyftpotatis, fetaost och biff (gah!) och kollat på en alldeles otroligt bra film hemma hos Martina, Jakten På Lycka. Och nu alltså....plugg. Älskar planeringen!

SÅ, nu ska jag återigen koncentrera mig på grisstallsinredningsföretagets konkurrenter...svinskoj.


hello piece of heaven!

Kommentarer
Postat av: karin

oj vad snyggt! har du beställt den på rockfoto?

2010-09-27 @ 09:51:20
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0