För det som är skrivet är skrivet, och livet är livet.


lite wow!

HULTSFREDSFESTIVALEN ÄR TILLBAKA!
Galet! Det var det bästa beslutet som fattats sedan mamma tillät mig att börja på ridskola! Firade lite med att laga fläskfilé och pommes klockan 10 på kvällen. A piece of heaven, skulle man väl kunna kategorisera den lilla marinaden jag slängde ihop (Ok, försöker hypa mitt eget matlagande en aning, jag är medveten om det) som. Hade förresten tänkt bli väldigt skillad i köket (hoppas inte mamma läser det här...) och undvika att sätta eld på mikron, och såna grejer. Inom en snar framtid kommer jag försöka ge mig på quesadillas!

....vet inte riktigt vad det innebär men Frida sa att det var sjuuuuuuuukt gott. Och då är det nog så!

Kommentarer
Postat av: ÅS

Har jag sagt det? =O

2011-02-03 @ 20:52:23
URL: http://doolfan.blogg.se/
Postat av: Micke

Haha! Himla random att jag ser en gammal Brighton-buddy där längst till höger på ditt foto. Massa fin bild för övrigt. Mycket sommar, mycket WoW.

2011-02-04 @ 11:49:52

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0