Organiserat kaos!



Slutspurten på nationalekonomiplugget pågår!
Vi låser in oss i ett grupprum från klockan 08:00 och diskuterar nationalinkomster, demandkurvor, arbetslöshet, miljöproblem och kostnadseffektiva företag. Sticker till fiket fem gånger om dagen för att handla mackor och kaffe och ramlar hem på eftermiddagen, med ögon som pingisbollar matchat med en lätt ångest av att vara förbryllad, fast på en högre nivå.

Blä! Fast samtidigt kul!
Jag ska sätta mig och plugga makro en stund nu. Tröstar mig med att jag klickade hem norra halvklotets bästa (och dyraste?) foundation förut. Resonemang på den handlingen? "Jag kommer iallafall ha en jämn ansiktsfärg om jag tvingas tenta om". Jahapp!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad pluggar du för något? :)

2011-01-19 @ 18:00:37
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0