22 dagar till Bahamas!


weheartit.

Sitter och sammanfattar kaptiel till juridiktentan den 1 Mars. Skinkmusklerna har somnat för länge sen, trots att jag sitter i en helt okej skön fåtölj. Om 22 dagar åker vi till Bahamas, skaffar en okej bränna (som lite uppvärmning inför Hawaii) och lever livet med nyfunna vänner! Tänker mycket på alla fina därhemma. Idag har jag skypat med mamma pappa och Becca, kollat livestream från NY Fashion Week (får lyckorus i hela kroppen när jag tänker på att jag ska hälsa på Emma, Kajsa och Ella i New York i April!!!!) och ätit oreos.

Igår gick jag och ett gäng till Old Town, en mysig pub precis brevid byggnaden där jag har fyra av fem kurser. Billig öl, nachos, galna samtalsämnen och perfekt musik (Killers, Wombats, Arcade Fire, Edward Sharpe!) Nästan bäst hittills!

Den här våren är så spännande, och den har bara börjat. Åh. Nu ska jag gå och äta. Haj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Bella saknar ju dig!

2012-02-12 @ 21:29:14
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: J.

Gud vad kul! Bahamas är ju så fantastiskt!

2012-02-21 @ 19:24:19
URL: http://www.karibienkryssningar.com/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0