Kantarellstuvningsmule

Da-daaam! Några revbensspjäll och turkisa godisbitar senare. It was good, speciellt efter en workout i paddocken med Willebulle! Han var världens finaste tonight. Han ÄR världens finaste. Om ni visste hur mycket kärlek jag känner för den hästen! Min gulle-gull! Trots att han äter mina armbågar ibland. Jag älskar när hans mule luktar kantrarellstuvning när han har varit ute i regnet. Jag blir glad av sättet han ser på mig när jag precis har hällt upp hans mat i en hink och han ser ut att le (jo jag vet att det är maten han vill ha, men ändå)

(Jag tror det märks att jag lyssnade på kärlekslåtar med Coldplay när jag skrev det här...)

wulle
willeälg käkar morgonhö

Kommentarer
Postat av: anso

naw äkta kärlek <3

2008-10-07 @ 15:08:22
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0