Gomörron Gomörron!

Tjenare! Jag vaknade oanständigt tidigt i morse, sprang ut och hämtade hunden (hon  är en liten stafettpinne mellan de två hemmen, hehe) och käkade lite frukost. Problemet med en så tidig frukost är att man hinner bli hungrig igen innan skolan. Nu fick jag exempelvis världens cravings efter scones med philadelphiaost och marmelad. GAH! (De på bilden hade slunkit ner without any problemas!) Men hinner jag baka bröd innan svenskaprovet? NAJ!

Så det får bli en klassiker istället - kaffe och två ägg. För att pigga opp ma vettu, som Tabita hade sagt.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Älskar att läsa din blogg Bella! Du skriver så jäkla bra :)

2009-04-22 @ 10:12:52
Postat av: bella

nickan; thank you very very much!:-D

2009-04-22 @ 12:18:45
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0