Nej jag är int bitter!

Ni ligger och jäser i soffan nu va? Med en gigantisk tobleronerulle i ena handen och fjärrkontrollen i den andra. Ler nöjt och blundar. Planerar ett varmt fotbad med essentiella oljor efter att eran favoritserie sänts. Tänker 'oh vad HÄRLIGT det är att bara ligga här och njuta av choklad som bokstavligen smälter i munnen..'

Själv ska jag ägna hela kvällen åt att skriva om en snubbe som hette Vergilius. En epiker som levde för sisådär tvåtusen år sedan. Han skrev om fantasiparadis och hans längsta verk bestod av tolv (!!!!) böcker.

Living the dream...


Kommentarer
Postat av: Linda - She with the colors

Hej! Har min första tävling hos mig och undrar om du skulle vilja delta? :)

Superfina priser att vinna :)

2009-04-07 @ 23:18:54
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: Ivy

Träligt ju :/ Men skolan kan va sådär jobbig, vet jag :( .. beställde från Ellos. De har så snygga skor där! :P

2009-04-08 @ 13:44:25
URL: http://ditiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0