The end...of the easter

Sådär ja! Påskhelgen lider mot sitt slut, och jag hade tänkt ta tag i bloggandet (och livet) igen. De senaste dagarna har jag mest ätit godis, träffat släktingar, käkat fantastisk god mat och hävt kaffe. HÄVT ja! Skulle lätt vunnit släktmästerskap i kaffedrickning...om någon bara ville anordna den tävlingen..

Sagt om mig under påskhelgen:

"Du är allt en liten kaffetant du!"
"Va, ska du ha ÄNNU MER?"
"BELLA, ALLT DU DRICKER ÄR VÄTSKEDRIVANDE, DU KOMMER TORKA UUUT!"

(Det sista är mammas replik...såklart..)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Tack :)



hoppas du oxå hade en riktigt trevlig påskhelg :))

2009-04-13 @ 13:22:16
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0