Inget slår Kälmaaah

Friends! Igår hade jag och Kajsa en hejdundrandes kväll! Det hela började med att vi skulle plugga ihop. På en lördagskväll, JA! men såna är vi, så sjukt ambitiösa så det finns ingen hejd på det! Medans andra fyller sina hjärnceller med sprit så fyller vi våra med information om varför den grekiska kulturen och den romerska kulturen är så galet lika.

Vårt pluggande höll i sig i ungefär...40 minuter. Åtta minuter innan Robinson, kommer vi på att vi vill dippa gurkstavar och morötter i takt med att folk svälter på Robinson-ön. Vi springer alltså hem till Kaj och hämtar bilen, för att sedan köra ner till ICA för att inhandla förnödenheter. Redan på parkeringen händer det grejer. Vi skymtar vår brother from another mother, nämligen Matsa. Och trots att han varit tillsammans med sin girl i cirka tre månader så har vi fortfarande inte träffat henne. Until now, eftersom hon befinner sig på ICA-parkeringen med Matsi.

Jag kanske är lite ute och cyklar; men det första intrycket av Bella och Kajsa hade nog kunnat vara lite bättre. Vi är glada, studsar fram på parkeringen med lite lätt brända kinder (mest Kaj, hon hade verkligen stekt!) uppträder allmänt spexigt, avslutar varandras meningar, och det sista som händer innan vi ska in i affären är att Kajsa backar in i mig, så att båda snubblar. Vi blev, om möjligt, ännu rödare om kinderna och springer lite lätt generade in i butiken. (Där vi sedan stöter på dom ytterligare tre gånger, och är det något som är jobbigt så är det när man träffar människor man inte riktigt känner typ 4 gånger efter varandra! Ska man hälsa varje gång eller?!)

Väl inne i affärern drar vi det berömda chokladtricket, som går ut på att ta typ tio chokladkakor i vardera hand och låtsas att man ska köpa precis allt. Precis då kommer Sebbe och går förbi, och halvskriker 'FYFASEN VAD NI SKA ÄTA CHOKLAD IKVÄLL TJEJER!' (vilket drar en hel del blickar till sig, tänker vi) Jag vill försvara situationen lite och ropar tillbaka 'DET ÄR ETT GAMMALT SKÄMT SOM VI BRUKAR KÖRA!' (inte för att sebbe tycks höra det, men ändå)

Sedan....åker vi hem med all mat stadigt placerat i mitt knä! Vi åker en extrasväng och dunkar lite jumper (jag vet vad ni tänker .- coola tjejer!) och jag lägger fram ett litet förslag till Kajsa. Det låter typ såhär:

-Asså Kaj, om vi får tillbaka rätt mycket på skatten, kan vi inte åka någonstans då?
- JA BELLA VILKEN BRA IDÉ, VI ÅKER TILL KALMAR!!!!!!!!!!!!!!!!
- Jaha...ja...det kan vi ju göra..jag tänkte mer...utomlands?

Hahaha! Jag älskar entusiasmen när hon skriker att vi ska åka till Kalmar! Hur som helst så lutar det ganska mycket åt Mallis nu....jaaaa ni höööörde! Det är lite halvspikat! Men först måste vi ju se till att få tillbaka lite på skatta'! Och att våra fullbokade liv kan lämna en lucka åt lite solstekande! MEN HOPP ÄR JU DET SISTA SOM LÄMNAR MÄNNISKAN, SÅ.

Älska att skriva med versaler! Tack för maj, haaaaaaj!

Kommentarer
Postat av: Kajaken

HAHAHA! jag har inte så mycket mer att säga än att det var en klockren kväll detta assaaa! (lite patetiskt dock att det första jag tänker på är käälmah?) spexigt var ledordet! love yoooooou :D (MALLISTAMEJFAN!)

2009-04-05 @ 14:07:24
Postat av: emmsoo

Mallis låter gött (kalmar med för den delen). Känner suuuget mer och mer för total värme!

2009-04-05 @ 14:22:08
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Haha kul å läsa ! x)

2009-04-05 @ 18:18:28
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: anso

haha usch vad ja saknar er tjejer! ni e för härliga XD

2009-04-05 @ 18:25:58
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: BELLA

kul att ni uppskattar't girls! jag gört med! satt och log och tänkte 'herregud vilken rolig text' ;D

2009-04-05 @ 18:39:29
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: Carroo

AAAallt för roliga x)

2009-04-06 @ 11:30:49
URL: http://cnascarro.blogg.se/
Postat av: Ivy

Hiihi ni är underbara! :P

2009-04-07 @ 16:18:28
URL: http://ditiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0