Pelle goes smörsångare!

Gissa om jag satte mackan i halsen när jag fick höra att vår älsklingspelle skulle sjunga ballad i Filip & Fredriks söndagspartaj? GAH! Hivade (märk ordvitsen där!) iväg ett mess till käraste Kaj för att kolla så hon inte hade missat the grej of the week, och sekunden efter så får jag ett mess av henne i stället, höhö!

Då kan vi alltså konstatera följande;
* DEN DÄR MANNEN BLIR BARA SNYGGARE FÖR VARJE DAG!
* HAN KAN ALLT DESSUTOM!

(jag har faktiskt medvetet väntat med att publicera inlägget tills klippet kom upp på youtube...så här har ni det! Lägg märke till fnissandet någon gång runt 1,44, Pelle råkar kolla in i monitorn och inser att han är mycket lik originalartisten i den frisyren )


Kommentarer
Postat av: pelle

Coolt framträdande, men var det så jäkla bra undrar jag? ;D Tja förresten!

2009-04-20 @ 23:18:24
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: karin

hahaha! gud vad fint det var :D och JA!! DEN MANNEN BLIR BARA SNYGGARE OCH SNYGGARE :O sinnessjukt :D <3

2009-04-21 @ 15:48:03
URL: http://karinronnberg.blogg.se/
Postat av: Kaj

jag var varm i kroppen då och jag är varm i kroppen nu^^ tänk om det var tyyyyp det där leendet han log efter VI KRAMAT HONOM!? sådant kan man tänka på, ibland ;)

2009-04-21 @ 22:34:59

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0