Here comes Nostalgia Locomotive

Hej guys! Glömde datasladden hos mamma, mindre bra kan man säga. Fast å andra sidan ska jag dit vråååltidigt imorrn, och på så sätt löser sig problemet. ('Jag är en tjej som ser varje problem som en utmaning', som det står i mitt CV. Så det var ju egentligen väldigt utmanande att sladden försvann. Oh yeah!)

Eftersom jag sitter på den gamla datorn nu, så tänkte jag slänga in något kort sen den gamla goda tiden. Hittade en hel drös kort från 2007, och det är ju två år sedan already. Åren går så jädra fast! Hur som helst så var det sjukt svårt att välja ett kort som man kan visa för allmänheten. Det är poser på varenda bild, jag känner knappt igen mig själv. Jag såg en bild och tänkte 'oj, den här tjejen påminner lite om mig' OCH SÅ ÄR DET JAG! Jahaja!

Vad som kan konstateras är iallafall att jag längtar efter solbrännan (och de tillhörande tre fräknarna på näsan) och ett uppklippt hår (jag ska bokstavligt talat slänga mig in i närmsta frisörsalong nästa gång jag får pengar!)


Your blogga' back in the days! Vänster bild - cool tjej. Höger bild - mer den rädda stilen.

Kommentarer
Postat av: anso

så himla fint hår! =D

2009-04-07 @ 14:09:57
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: Mikaela

fina solglasögon!

2009-04-09 @ 10:55:37
URL: http://tavlingsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0