Hej blöggen!

Hej lövbiffar!

Jag är så hård ikväll. Lyssnar på Backyard babies och kisar med ögonen med ett par mentala rayban wayfarers på näsan.

 ...Och där hamnade vi automatiskt på ett ämne som jag tänkte idissla natten till ära. MÅSTE EXAKT ALLA GÅ OMKRING MED WAYFARERS? Först var det alla guys med chinos och snygga popfrillor som gled omkring i dessa klassiker. Nu är det varenda ortsbo i hela kommuuuun! Denna observation gjordes på dagens fotbollsmatch. Som vanligt var det pausfikat som lockade. Idag blev det hallonbåtar och en blå klubba. (Hämta anteckningsblocken vänner!)

Sen.....drog vi hem till min fatha' för lite kycklingmiddag. Jättegott! Pecka envisades med att berätta pinsamma incidenter från vår barndom.

Påstående:
' En gång bet Bella mig i ryggen när jag fick fem kronor av mamma'

Förklaring:
'Becca, jag hade gigantiska framtänder som barn och det kan hända att det blev ett litet avtryck av misstag på din rygg när vi brottades!!'

Öh...ja, dom är fortfarande rätt stora. TÄNDERNA alltså. Men någon gång i tioårsåldern började huvudet växa ifatt överkäken, så är bäverfeelingen lite nedtonad...


Kommentarer
Postat av: Missextra

Rösta gärna på din favorit i min veckansbloggtävling:)



OM DU RÖSTAR KAN DU VINNA EN LÄNKNING:D

2009-04-19 @ 00:24:21
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: Mups

Vad exakt är "WAYFARERS"? Det är inget jag har va? :O

2009-04-19 @ 21:24:31
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0