Händelserik onsdagskväll

Tjenare! Nu har jag precis avverkat dagens enda lektion och ska alldeles strax styra conversen hem igen, där lite lunch ska inmundigas innan jag drar till stallet. Gaaaah, ska bli underbart att släppa benen fria i det här härliga vädret!

Min dogge fick en misstänkt chokladförgiftning i förrgår. Den lilla busen hoppade upp på bordet och satte i sig mörk choklad...aaaaah! Det är livsfarligt med choklad för hundar, men det fattade ju inte hon. Hur som helst så blev det ilfart till ett djursjukhus utanför Kalmar för motgift och grejer. Nu hade vi en sån otrolig tur att de inte ens behövde ge motgift, det gick bra ändå. Men HJÄLP vad rädd jag var! Thea fick iallafall stanna på djursjukhuset över natten för observation, tydligen ingick det ett bad när man bodde där...när vi hämtade henne var hon nämligen nyfönad, och ser i det närmaste ut som en liten elektrisk hårboll i dagens läge, fashion!

Nu ska jag luncha! Jag tänker.....pastasås och makaroner! Så jädra gött, synd att jag ätit exakt samma rätt hela veckan bara...


Kommentarer
Postat av: pelle

Du... inga festivalplaner alltså än så länge. Vilket är första gången på... fyra år? Det där löser sig alltid. Kan vara skönt med en festivalfri sommar också kanske? ;)



U2 vill jag med på. Jag köper din biljett för 5000 lax!

2009-04-03 @ 18:47:07
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Ninnie

sv: ja det kan jag tänka mig! Han är lite lik den rasen faktiskt ibland....



Han är ett år precis.



Hur gammal är din? Heter?...



kram

2009-04-03 @ 19:13:23
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0