Ett inlägg med det lilla...äggstra

Asså...jag tror fasen ALLA dagar borde avrundas med två välkokta (kanske lite VÄL välkokta) ägg. Och kaviar, givetvis. Vad vill jag nu säga med detta? Ingen aning. Japp....

Ikväll har jag förresten käkat semlor med Kaj och Friden! Det var...mättande. (Jag talar även för mina blodådror här..very much grädde!) Sedan fick jag syn på Fridas familj toalettbok (ni vet, en sån där med roliga historier som man kan sträckläsa om man drabbas av dålig mage) Problemet med mig är att jag aldrig kan sluta läsa! Så jag spatserade glad i hågen ut i köket med boken under armen, och läste upp lite fräckisar. Med göteborgsdialekt, bör tilläggas. Allt blir mycket roligare då! Fast drömrösten är ändå grov östgötska med en släng av heliumröst...

Godnatt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0