Årets godaste sallad!




ser ni vilken värstingsallad! holy cow! sedan slank det ner te också.

Jag har spenderat dagen (och pengarna) på bästa möjliga sätt idag! Väl framme i Västervik så dröjde det inte länge förrän jag fick ett riktigt shoppinganfall...det visade sig nämligen att JC reade ut alla varor till sjukligt låga priser eftersom de skulle byta ägare. Jag köpte fyra plagg för 270 kr! Holy cow! Däribland ett par byxor från wrangler som kostat 1000 spänn, och som nu reades (fasen det räcker inte! det var ju 90 % rabatt för tusan!) bort för 100 kronor! Det var liksom så billigt att jag skulle må dåligt om jag INTE slog till, om ni förstår vad jag menar.

Sen...åt vi lunch. Tant Gröns café heter det grymma stället vi var på. Och ni ser ju själva bilden...så UNDERBART GOTT! Jag och Kajsa kunde inte sluta le när vi åt! (Då är det gott!) Dessutom började våra bordsgrannar ivrigt diskutera våra sallader, hehe. Jag var förövrigt mätt i sex timmar efter, not bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0