Det gäller att hänga med!

Okej, jag tog en helg off när det gäller bloggandet. Mådde crap i torsdags och fredags, och under natten hade jag min första feberfrossa sedan 2006. KAN NI TÄNKA ER?! Jag trodde nästan att det var något allvarligt fel på mig! (Det kan det fortfarande vara...ioförsig..) Jag hade feber konstant i två veckor i början av juni 2006, och sen dess har jag aldrig haft feber..until i torsdags alltså!

Efter mitt kurerande kan jag konstatera att jag missat en del grejer, bland annat Antonias hemkomst och Annsos eventuella flytt till huvudstaden! Vilka positiva chocker jag fick, tjejer!

På den egna fronten kan jag meddela att jag rotat i min mors gamla garderob (dvs där hon sparar alla spejsade nittiotalskläder) och hittat en oversizekavaj (jäkligt oversize..jag ser ut som en enda stor överkropp i den!) en grym kjol som jag tänkte sy in (från Inwear) och (den bästa) en vit dragkedjekofta från esprit! okej..den påminner lite vagt om en sjukhusrock men jag tänker mig summernights, slitna 501-shorts, ked's och ett ribbat linne... det bästa med att flytta är att jag utan något motstånd (eftersom mamma förmodligen står med en mikro i famnen) kan rota runt nere i källaren efter gamla plagg! AJ LÖV IT!


Världens mest blandade inlägg I think! Nehepp, nu blire en dusch och sen häng med Mats! Hoppas du är sugen på te, dude!


Kommentarer
Postat av: anso

thänx for the walk bruden! jag behövde verkligen era peppande ord. =D det där med antes hemkomst hade jag oxå missat. herregud vad det händer grejer XD

2009-01-11 @ 22:12:28
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0