Hey ho, let's go!


fett hår och osminkad - men glad!


aaaaah dagens kaffemugg!

Trettondagsafton people! Fytusan vad pepp jag är på att shaka le bootey med tjejerna ikväll! Det är ju knappt att jag känner igen mig själv! Klockan är två nu och om en timme kommer min mamma och hämtar mig, syrran och den stora tunga weekendväskan som jag envisas med att släpa runt på. (Den har verkligen plats för allt och kostade 39 spänn på Erikshjälpen, det ni!) Jag ska inspektera nya rummet som jag snart flyttar in i (Har ni tips på någon apcool tapet så säg till! I''ve got the powaa'!)

Nähä, nu ska jag röja upp här, och packa weekendväskan (är inte det ett väldigt kul ord att säga? Wee-kend!)
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0