Kvällsreflektioner

Imorgon rullar skolan igång igen! Det känns rätt okej, trots att sista dagen på ett lov alltid är lite ångestladdat (konstigt vore väl annars?!) Jag har haft den mest produktiva dagen på hela lovet idag, höhö bra tajming! Ska bli spännande att få schemat imorrn, med lite tur så får jag en dag ledigt!

Nähäpp, nu ska jag lägga fram kläder åt mig själv till morgondagen...känns lite mellanstadienivå som Kajsa påpekade, men ändå så sjukt effektivt! Då får jag ju sova fem minuter extra på morgonen! (Egentligen skulle man göra frukost dagen innan och lägga tandkräm på tandborsten på kvällen innan man lägger sig! På det sättet borde man ju iallafall kunna snarka ytterligare fem minuter..)

En sak till bara; hur vet man om man har en vagel i ögat? Jag börjar misstänka att finnen på insidan av min tårkanal inte är någon finne...

Kommentarer
Postat av: Dr Mats

Har du en vagel i ögat så märker du det. Det är skillnad om du har en giffel i ögat, då kan det gå illa. Gifflar i ögat ger oftast inte något symtom förrens det är för sent, så därför är det ofta patienten inte märker något. Men har man tur så märker man en liten utbuktning öster om ögat, då är det oftast giffeln som har lagt sig där och väntar på befruktning. Uppsök då genast läkare. Innehåller giffeln mandelmassa bör du kontakta 112.

2009-01-08 @ 03:55:35
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/
Postat av: anso

haha det är troligtvis en vagel du har fått. inte en finne eller någon giffel (tror jag inte iaf XD)

2009-01-08 @ 21:03:58
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0