Men jag då?

Idag var det upprop i skolan. Precis som alltid vid sådana företeelser så brukar jag tänka (den här gången högt, faktiskt) tänk om dom glömmer ropa upp mig?! Mest för att det vore väldigt typiskt ifall det faktiskt hände. Lite som på gympan när man var liten, och hoppades på att komma i samma lag som den där gulliga killen med spikes (herregud! vilken smak! SPIKES?!)

Och DÖM av min förvåning när de ropar upp alla...utom mig! (Aaaaah, paniiik!) Hur som helst så fanns jag iallafall med på ett papper. Dom hade bara GLÖMT att ropa upp mig. (Och det känns ju verkligen BÄTTRE! Boosta sitt självförtroende liksom!)

Till råga på det här så har jag en vagel i ögat (typ en bekräftad sådan!) och en finne på hakan.  (Okej, jag tycker lite, liiiite synd om mig själv...)


Kommentarer
Postat av: anso

HUR kan de glömma dig?! SKANDAL!

2009-01-08 @ 21:13:18
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0