Mats goes emotionella skivomslag






Jag hittade lite old stuff i en mapp på min dator. Hoppsan, en emotionell skivomslags-samling! Jag tror det var när jag och Mats var på väg hem ifrån Norrköping någon gång i somras. Jag tvingade på han min lilla kvinnokavaj (det är därför den sitter lite tajt, inte hans stil alls egentligen!) och sen fick han stå och se lite smådeppig ut i olika poser, hehe.

Nuuuu ska jag in i duschen och sen kolla på film och käka glass. Vi får se hur långt jag kommer på den planeringen!

Kommentarer
Postat av: Victor af Forsberg

Mats hehe* När ja tänker på Mats ser ha bara hans mössa där de stod "Mjölk är gott!" hahaha

2009-01-25 @ 22:53:59
URL: http://electrofoppish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0