What's my age again?




Igår befann jag mig på en lyxyacht, på väg till ett slott byggt på en bergstopp i Alperna. Speciellt utvald dessutom! Jag kan inte för mitt liv förstå hur Ian Masque (en rik snubbe, ganska lik Robert Aschberg förövrigt) förlitar sig på att lilla jag (som extraknäcker som detektiv sena kvällar) ska avslöja en stor hemlighet. Men det - mina vänner, är PRECIS vad jag ska göra! Måste bara knäcka den där jäkla koden till Masques sovrum för att komma närmare lösningen..

Min okända last - dataspel med mysterier. Lite som att läsa en deckare, fast man istället är en del av historien. Det här spelet är typ tio år gammalt, och jag körde fast på exakt samma ställe när jag var runt tolv år. Helt seriöst! Den som lyckas hjälpa mig med kassaskåpsdörren får en femtiolapp!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv: ja jag läste det , jag googlade pelles namn och då kom din blogg up haha och just det inlägget ! det var så jag hittade hit x) hehe .

jo jag har träffat dem en hel del, men de va mest när jag va yngre/mindre och bodde i Fagersta. sen flytta vi ju te gävle då :P oxå e ju de på turné typ hela tiden nu oxå så det blir svårt att träffa dem då. men vi har ju kontakt med föräldrarna på tele å träffa dem ibland å så :) det är ju extra svårt att träffa pelle eftersom han bor i sthlm (niklas bor ju kvar i fagersta) och han blir ju så himla igenkänd överallt, men aja dem e jättetrevliga iaf :) jag e ju en såndär som byter favoritlåtar hela tiden men just nu så älskar jag verkligen "bigger hole to fill" . dd ?

2009-01-25 @ 21:00:45
URL: http://jennybe.blogg.se/
Postat av: frida

hihi så gulligt. kommer ihåg när man fastnade på såna där spel och jag kommer ihåg att jag fastnade jämt på jönssonligan-spelet. hann knappt börja innan det tog tvärstopp. Kan tilläggas att det tog cirkus 1 månad innan jag kunde komma vidare från startmenyn. ;) Och nu är jag helt fast i Super Mario, blir så där arg och biter mig i handen om jag dör. Haha. Men du kommer fixa kassaskåpet. Tänk logiskt bara.

2009-01-25 @ 22:35:13
URL: http://ecstasies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0