Kan man bli sjukskriven för sånt?

Jag glömde att upplysa om en viktig sak i förra inlägget: jag har vrickat röva.
.....JA DET ÄR SANT! Den är paj, finito, done!

Högra skink-muskelpartiet är en stor jädra ömmande punkt! (så är du riktig förbannad på mig så se till att träffa där!) Halkade av hästryggen igår och sex timmar i kassan är väl inte den bästa kureringen mot stela rövar direkt! Men, jag linkar mig fram genom livet i några dagar nu, så får vi se om det blir något bättre! I absolut värsta fall får jag väl amputera bort ena kroppshalvan?!

Nu ska jag sleepa, haj!

Kommentarer
Postat av: Kim

Efter diverse stora och små skador och skavanker efter cirkus 12 års hockeyspelande så kan jag konstatera att el rövo kanske inte är det mest eftertraktade området att få en skada på... Du får i alla fall se till att få skadan läkt till nästa lördag, annars kan det bli en ond upplevelse att se världens bästa band!

2009-07-25 @ 02:24:01

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0