THE HIVES PÅ LÖRDAG!!!!!



En lite halvdeprimerande gråmulen dag tornar upp sig på andra sidan fönstret...fast det gör inte så mycket. FÖR PÅ LÖRDAG SKA JAG OCH KAJSA SE THE HIVES!!! OCH METALLICA!!!

Ja, ni läste rätt! Det var in i det längsta ytterst osäkert om vi skulle kunna pallra oss dit, då jag hade kvällspass och precis missade Hives-spelningen. MEN mirakel kan uppenbarligen ske! Jag lyckades byta mitt pass och kommer vara på plats lagom till fagerstaboysen entrar scenen! Take it away, Chris!

Det är så jädra otroligt! The Killers, Kings of Leon, The Hives, Metallica och U2 på mindre än en månad?!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du måste berätta allt sen :D <3

2009-07-15 @ 08:15:09
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: KAJ

DETTA INLÄGG KVÄVER EN KOMMENTAR MED STORA BOKSTÄVER! JAG SÄGER SÅHÄR, HELL YEAH! :D (och det är inte otroligt honey, bara en ordinary månad i våra fantastiska liv!:P)

2009-07-18 @ 14:22:14

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0