Vilken kanonpresent!

På onsdag fyller min mamma 46 bast. Givetvis planerar jag att köpa en present åt henne, speciellt eftersom hon fortfarande är väldigt avundsjuk på att pappa fick en sodastreamer förra året (det kommer hon också få om fyra år, hon vet bara inte om det ännu) Hur som helst, förra fredagen stapplade vi omkring inne på Önska, och mamma pekade ut exakt vad hon ville ha. Jag hade först tänkt köpa det hon pekade ut, men sedan slogs jag av en idé.

HUR snyggt vore det inte att ge henne en gigantiskt canvasförstoring (typ...2*3 meter) på hennes allra bästa dotter? (OBS! jag!) Ur en mycket snygg vinkel dessutom... Jag tänker mig avskalad inredning, kanske några vita vaser med orkidéer i, och sen denna tavla, som liksom suger musten ur en:



VA!?!? Är den inte fantastisk? Vill man inte bara nypa tag i ena kinden och ruska om? Vilken vidunderlig utsikt att vakna upp till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild, och gillar din header, verkligen!!

2009-06-15 @ 17:41:44
Postat av: Misty

Ge henne en start i vasaloppet ^^

2009-06-15 @ 19:21:55
Postat av: frida

Ja Bella. DO it. Ge henne tavlan :D

2009-06-15 @ 22:14:14
URL: http://doolfan.blogg.se/
Postat av: kajsa

haha! om inte hon vill ha den tar jag den :P

2009-06-16 @ 10:18:02
Postat av: BELLA

anonyma du: fänks!!

misty: du känner inte min mamma...men bra idé där ;D

fridolf: funderar påt ;D

kaj: vill du inte ha en med extra uppförstoring på snorgubbarna? :P

2009-06-17 @ 13:34:38
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0