Bra prickat Bella...







Jag hade det lite långtråkigt på lunchen.
Hur man nu lyckas få en halvtimmes rast till något långtråkigt, men ändå! Första bilden: en korv med bröd....och ketchup. Nej, jag har aldrig varit speciellt bra på att pricka rätt. Andra bilden: Gå, idiot, gå -skivan! Den är fin och jag tokälskar andraspåret!! Tredje bilden: Jag!!!!!! Haha jag tror temat på bilden var "bloggare talar ut i kvällspressen", ser alldeles vettskrämd ut! (Men framförallt vill jag visa upp min nya skjorta från lager 157, fashion lives där!)

Natti natti folks!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har ju sagt att Lager 157 är bra bra bra! =)

2009-03-31 @ 23:54:22
URL: http://ecstasies.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv: Ja, jag snackade med honom endel om det och han sa att det skulle bli ett FÅTAL festival-spelningar i alla fall :)

2009-04-01 @ 11:07:01
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: Kajsa

om kommentaren som förmodligen ligger placerad över min kommentar i detta nu handlar om det band jag tror det handlar om så tänker jag utbrista! OHHH GOD THE ALLMIGHTY YEEEEEEEEEEES! :D:D (eller?^^)

2009-04-01 @ 14:45:07

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0