Looks like christmas came early for me

Gårdagen var alla tiders! Vi sneglade på Let's Dance och åt en outstanding tacosbuffé! Efter det var det time for tea, som vi slurpade i oss så glatt! Sommarnätter planerades, och om allt går enligt the planes så blir det en hel del utgång nästa helg! KUL! senast jag var ute var på metro typ 5 januari, och det var ju ett jädra tag sedan vid närmare eftertanke.

Förresten, igår när jag låg i sängen och skulle sova så fick jag världens städryck! Det slog till rejält och jag var tvungen att plocka undan lite i rummet (har pappa programmerat mig eller något känner jag då?) innan jag fick ro i själen. Sedan planerade jag in en dunderstädning idag också, och jag kan med en viss surmulenhet i mitt röstläge meddela att städrycket börjat gå över...

Och jag kan förresten inte under några omständigheter brygga kaffe...fy fasen! Vatten med en touch av EN kaffeböna?!

Kommentarer
Postat av: Ante

Thanks for yesterday ! Och angående städrycket, jag fick ett likadant fast imorse då ;)

2009-03-07 @ 13:56:34
URL: http://tooonia.blogg.se/
Postat av: pelle

Städryck när du ska sova? Låter som en bra egenskap - för din andre hälft ;)

2009-03-07 @ 17:33:22
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0