Torsdagsmorgoooon

Morning! Ont i en bihåla.  Vaknade klockan sju av att liten orolig hund med långa ögonbryn satt vid fotändan på sängen och gnällde. Som vanligt pratade jag med en väldigt ljus ton och försökte övertyga dogge om att jag hade sovmorgon och att sängen var oerhört skön att sova i. Men husdjuret kände för att kräma och jaga duvor i stället..och det är ju också ett intresse, tänkte jag då. Hellre utomhusaktiviteter än att hon blir totalberoende av scooby-doo och hundchoklad.
(Har jag börjat resonera som en småbarnsförälder? Känns lite så!)

Vi hörs later! Trevlig dag, ni som älskar tranbärschoklad! (asgott! ICA selection, spring och köööp!)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Jaa asså jag längtar så enormt mkt! Det kmr bli så kul! Men det kmr va lite tråkigt sen när det är över... :P

Det är lugnt det där med frågorna , bara kul att du vill svara på dem för det skulle hjälpa mig enormt mkt ! :))

2009-03-12 @ 16:09:11
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: hp

Jaaaa! FAN att jag redan har gjort spray-tannen, annars var ju soltatuering det ultimata. Något att tänka på till nästa gång..





SMEK! /hp

2009-03-12 @ 17:58:32
URL: http://pause.se/bloggar/hanapee

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0