I know I'm lazy

Ibland undrar jag vart dagarna tar vägen...den här exempelvis! Jag vaknade klockan sju! (helt otroligt med tanke på att jag somnade halv tre igår efter ett hisnande äventyr med Mr Scofield) Sedan följde en mycket seg morgon med müsli och fil, som intogs med kroppen under sängtäcket. Fortfarande halvt medvetslös vandrade jag Thea och Fanny ut på en liten hundpromenad. Sedan....stack jag till Kaj och drack te, käkade kakor och rån med philadelphiaost (Det sistnämnda smakar exakt som ostbågar!!) Vi snackade om den stundande stockholmsvisiten (konstigt, känner jag då!) och andra extremviktiga grejer.

Seeeen släpade jag mig hem (fortfarande seg, bör tilläggas! men det kanske märktes på ordvalet) hem för ätning av köttfärslimpa och potatismos...om ni ville veta alltså!

Chip!


Kommentarer
Postat av: Kajs

extremly important things som de säger i amerikat ;) jag var precis och handlade och på vägen hem stod det poliser med hastighetskameror och lurade i hörnen :O hoppas jag körde lagligt! (men det gör jag ju jämt så varför oroa seeeej^^) puss!

2009-03-16 @ 19:52:37

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0