Last night was wild!!

Sådär, då hade vi fått i oss fyra timmars sömn och en bastant frulle. Great! Det är förövrigt typ 20 centimeter snö ute och skitkallt....som om nu det skulle påverka mitt sinnestillstånd, hoho! Tänkte skriva en liten sammanfattning (I know you want it!) senare idag, medans minnet fortfarande är färskt vill säga... fy tusan vad bra det var igår!!!! Kan utan tvekan meddela att det är en av de absolut bästa hiveskonserterna i hela mitt liv (och då har alla fem hållt toppklass ändå)
HAAAAAAAALLELUJA! 

Bäst att spara lite på superlativen tills senare! Nu ska jag pinna iväg till skolan och göra klart lite datahäften!
Haaaaaaaaaaaaaajvs!!!!! (sorry, det hänger i sen igår!)


 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh jag håller med :D:D:D:D Det var så jävla kul igår!! Vart stod du nånstans ? De va ju sjukt mkt folk ! Haha vilket tryck de va asså!

2009-03-27 @ 10:56:12
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: karin

DET VAR SJUKT!! :D

2009-03-27 @ 15:29:35
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0