Jaaadå!









Extraordinär julafton! Vi åt, jag drog ordvitsar, vi åt igen, pappa berättade gamla minnen. Sedan blev det ostkaka och kaffe på det! Åt sammanlagt 35 segaråttor. Är det ens lagligt? Vi spelade bezzerwizzer och där visade jag och faster Anette vart skåpet skulle stå. Hög femma på den! Kvällen avslutades på klassisk manér hemma i tv-soffan framför Ett päron till farsa firar jul.

Juldagen innebar julmiddag hos farmor, Med Andra Ord-turnering (sjukt kul!) och givetvis den klassiska juldagsutgången med världens bästa tjejer på kvällen! KUL KVÄLL! Surnade till när jackan skulle hämtas ut och århundradets oeffektivaste garderobsystem var ett faktum. Och idag har jag suttit i kassan på ICA och tjänat ihop pengar till vårgarderoben. Sedan pinnade jag iväg och köpte mig en paj och stack hem till Fridolf och drack te med underbara människor.

JAG KAN HA DET SÅHÄR FÖRALLTID! fint! Fast imorgon börjar tentapluggandet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0