In a little while


här snackar vi the perfect beard-master! bild från last.fm

Såhär ilsket blinkade rött har mitt sovkonto inte varit sedan luciavakan 2004.
Det är nästan en bedrift i sig! Jag har jobbat hela helgen och när jag inte scannat EAN-koder har jag varit på fest och hängt med sköna människor. Älska livet! Och skäggstubb! Men nästa gång tar vi det nog lite lugnare med jägern, eller vad säger du Svensson? Min mage har nämligen agerat ilsken blåsorkester hela eftermiddagen. Mindre nice!

Kommentarer
Postat av: KAJ

haha ja! ... vi kör på ett säkert kort utan några tarmrelaterade biverkningar (gin och russian haaa? :P) nästa gång! ÄLSKA LIVET (och bruce!!!!!! jag dör)

2010-05-17 @ 00:19:09

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0