Jag ramlade in på nåt diskotek, sen ramlade jag ut såvitt jag vet


p3guldgalan 2010!!!!


Jag har fått en fling på Paolo Nutini. Jag har skvätt ner hela min vita Londonblus med grus och jag har världens finaste vänner! Sen i vanlig ordning, varje gång jag hör Tougher Than The Rest vill jag gifta mig med den unga Brucan på en karibisk ö i en lång, vit strandklänning. Jag tänker flätad uppsättning av mitt hår där!

Öltältet 2010 var sanslöst bra! Lite konstigt imellanåt men sammanfattningsvis hur goddamn good som helst! Vi hade visst en spontan förfest hemma hos Fritte igår innan vi släpade oss de 75 metrarna ner till öltältet. Resten är egentligen en dansant historia. Just igår, just då, kändes det som hela livet var ett disko. Heck yeah!

Det där med livsdisko förresten... Jag är fruktansvärt pepp på att leva livet! Jag vill äta kexchoklad på en bro i solnedgången och dricka te på nätterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0