Yesway!


här står jag i hydepark och ser cool ut.


Egentligen skulle man vara student hela sitt liv. Oj vad jag trivs bra här på campus! Har pluggat på biblioteket idag med tre tjejer från klassen. Älskar att vi kommit igång! Älskar kaffe i kombination med pluggandet!

Igår gav vi järnet på Sivans! Till tonerna av Håkan Hellström, Beatles, Elvis Presley, Mando Diao, The Hives och The Caesars dessutom! Heck yeah vad jag gillar det soundtracket! Kvällen avrundades med en Springsteenefterfest, där vi körde allsång på högsta volle med tillhörande koreografi. (Just i tusan! Kom precis på att jag lyckades anordna en löpartävling igår igen...i ett trapphus, som jag dessutom förlorade! crap) Kajsajan lyckades med bedriften att bjuda in folk till en kräftskiva i hennes lilla etta på lördag. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0