Det måste blivit något fel!

Jaaaaa denna tanke far säkert genom era huvuden just i detta nu! Saken är den att jag vaknade av mig själv, och då inte klockan tolv som varit standard över jullovet utan 06:58. HUR GALET?!

När tanken väl odlats, att jag inte under några omständigheter kommer att kunna somna om (vid sisådär 07:04, efter att ha kört på kajsas 'vakna till'-knep och tänt julstjärnan i fönstret. Jädrar så effektivt!) så blev jag helt till mig och började genast fundera över hur jag ska förvalta dessa två bonustimmar som helt sonika uppenbarade sig i mitt liv.

Jag valde mellan att

1. Gå en rask promenad genom morgonlandskapet och dra ner frisk luft i lungorna.
2. Sätta mig i soffan och kolla på nyhetsmorgon samtidigt som jag intar en balanserad frukost av tallriksmodell.
3. Meditera. Möta mitt själsliga jag och hitta meningen med livet.
4. Tokplugga ett par timmar medan hjärnan är i sitt esse.


______________________________________________________________


Mitt val föll senare på: spela Purble Place-memory på datorn och TÄNKA att jag ska äta en avocado.

Nämen!

Kommentarer
Postat av: emmakey

men kul bella. nu fick jag ju inte direkt mindre ångest för jag vaknade 12:05 !!!

2011-01-07 @ 12:35:45

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0