Jaha, då höll Ulf benet uppochner och julen är slut.

Idag är det strålande sol här i Växjö och jag ska precis ut och kraftgå med världens bästa Kajsa. Har jag sagt att jag älskar Kajsa? JAG ÄLSKAR KAJSA! Om du var en biblioteksbok skulle jag aldrig lämna tillbaka dig!

I övrigt: vi var ute igår! Spontant och trevligt, och jag höll mig från att ha springtävlingar, frågade ingen om de ville känna på mitt åderbråck (eh...) men däremot råkade jag knocka en på dansgolvet och avslutade kvällen med att kolla på när Magnus bet huvudet av Jesusbarnet.

Ha en sjukt fin torsdag!

Kommentarer
Postat av: anso

hihi har det varit kvarteret skatan-tittande på g? ;)

2011-01-21 @ 00:44:35
URL: http://missanso.blogg.se/
Postat av: Maja

Är det roligt? :) Vi får verkligen hoppas att tentan går bra. Det är så jobbigt att ha dem hängande efter sig.. Jag har en och annan att ta igen ^^. Japp, jag pluggar optiker i kalmar.

2011-01-21 @ 12:04:41
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0