in the middle of the week

Jag börjar sannerligen komma in i pluggandet nu. Ju mer tiden går, desto mer intressant blir det. (Endast haft två lektioner hittills, det är kanske inte så konstigt att jag låter så positiv, huhu) Jag slipper iallafall köpa mattebok, och det är sjukt bra. Mamma hade exakt samma när hon pluggade, hell of a flow liksom! Den går på 280 spänn annars, känns inte direkt som en rolig utgift liksom.

And now? Jag ska ringa lite. Till min gulliga lilla mormor och tacka för namnsdagspengen och talka lite, till biblioteket och låna om en film, och till någon guy som säljer en engelskabok för halva priset. Som hittat! (Om nu boken finns kvar, vill säga..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0