Jag ska plugga!

Buddies! Vi kan ju börja med att konstatera att min höst kommer ägnas åt pluggning på komvux. Jag (i sällskap med världens bästa Kaj) sprang ner till Vimmerby lärcenter (som det så vackert heter, egentligen alltså) med en köttbullemacka i högsta hugg. Apgod förövrigt, jag fick smaka.

Men nu var det inte köttbullemackor vi skulle fördjupa oss , utan mina kurser. Det kommer bli awsome! CSN-bidrag och busskort, läsa upp matte, psykologi och engelska (pluggdelen) och så blir det grafisk kommunikation a (som jag läste i tvåan men det är så jäkla kul så jag kör det igen ;D), företagsekonomi, desktop (med indesign baby!) och digitalt skapande (illustrator och photoshop). Kurserna kommer vara klara till vintern så sen kanske det eventuellt blir other buns. Fytusan vad jag längtar efter att få köpa pärmar, pennor och block!
 
Ps. Nej jag är helt seriös. Även om det låter lite smått otroligt.
Jag är pluggsugen igen!

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Ja alltså den kan vara kul att se kanske 1 gång, men den där 1 gång räcker för mig! :) Men jag ångrar inte att jag såg den!



Ja alltså jag kan tycka han är snygg ibland, han ser som lite mystisk ut ibland vilket jag gillar :P

2008-08-13 @ 16:12:20
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: emma

haha, låter kanonens ju! Go girl! ;)

2008-08-13 @ 17:31:07
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: anso

ja blir så glad för din skull! så skönt att du äntligen har kommit på vad du vill göra i höst =D du är bäst Bällz! =D

2008-08-13 @ 19:00:11
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0