en te tack!

Känner mig DUKTIG efter att ha inhandlat de första julklapparna idag! Ute i god tid för att vara mig måste jag säga! Mamma och syrran kommer att bli extremt nöjda! Iallafall skulle jag bli hiskeligt glad om de av någon anledning vill skänka bort sina julklappar till mig. Fast det får man väl inte hoppas på egentligen... hehe!

Nu har jag förövrigt inhandlat världens finaste vantar på lindex...retro baby! Jag får tvångstankar och måste vinka till alla nu, bara för att kolla hur vantarna ser ut ur olika vinklar typ...waaah! Dagens i-landsproblema!

Ska hetscykla till stallet nu, och därefter blire movienight hos världens bästa Mäts!
Adios!


like this fast rödvita...juligt värre!


Kommentarer
Postat av: Emmy

åh dom dära vantarna är så fina!

2008-12-20 @ 20:36:27
URL: http://enstorfantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0