Le questions!


jag tog ett väldigt avancerat kort förut, men vad gör man inte för konsten?


Tack för visat intresse (direkt riktat till Anso och Emma, som var de enda som vågade formulera ett par frågor till mig, haha!) Här kommer iallafall svaren!

Jag undrar var du ser dig själv om fem år? Vart bor du då? Vad kommer du jobba med? Kommer vi fortfarande vara vänner? Huuuuh, det var en såndär svår fråga du lyckades baka ihop! (Blev jättemegasugen på kladdkaka nu förresten...gaaah! Okej, nu håller vi oss till ämnet) Om fem år är jag...öh..24 bast och och förhoppningsvis, eventuellt och nästan förmodligen så är jag bosatt i en större stad i Sverige, bor i en ljus kanonlägenhet (så att mamma dreglar av avundsjuka, haha!) och har precis kommit ut i arbetslivet (alternativt har något år kvar till drömjobbet) Jag vet inte riktigt exakt vad jag vill göra i nuläget, men vi skulle väl kunna säga en blandning av skribent, journalist, copywriter, fotograf, grafisk designer eller något jobb inom marknadsföring och PR...jag har en del att bestämma som ni märker! Hur som helst så kan jag garantera att vi fortfarande kommer vara vänner, hela bunten tjejer!! Vi kommer fortsätta med våra middagar och filmkvällar och utflykter tillsammans hela livet, det är iallafall vad jag hoppas på!


Vad skulle du välja: En kväll med Pelle, eller Te & tillbehör för 3000;- ?
Haha Emma, jag tror du kan svaret på den här redan! EN KVÄLL MED PELLE SÅKLART! Jag skulle nästan kunna sluta med te totalt (i en vecka alltså) för att träffa han! Hoho!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fint kort :)



Kul att man kan underhålla någon tycker jag :)

Jag vill väl jobba med något inom mode, vet inte specifikt vad för jag vill gärna göra allt. Styla, fota, skriva. Befinner mig gärna på resande fot, recensera modeshower och skriva för Vogue hade varit trevligt.

2008-11-11 @ 23:27:31
URL: http://coffeechic.blogg.se/
Postat av: anso

vilket lättande svar =D snygg kvinna på bilden förrsten, e det någon jag känner? =D

2008-11-12 @ 15:33:25
Postat av: Sassy

Vilken fin bild!



Ja, Monki är allt bra!

2008-11-12 @ 17:17:23
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Kajsaaaa

abo, jag hade ju helt missat det här med frågestund!Du kan ju låta det gå liiite längre än några timmar iaf^^ är det för sent att fråga nu? :O

2008-11-12 @ 19:51:26
URL: http://kaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0