Saker man kan göra när man är ensam hemma

- Spela pappas gamla skivor med Sinatra och grabbarna och samtidigt låtsas att man är 40 år och framgångsrik affärskvinna som tar sig en dubbel espresso i sin nyrenoverade våning i Toscana.

- Dunka "Play that funky music" och springa runt på nedervåningen och öva dansmoves till helgens bravader (VI SKA ÄGA DANSGOLVET TJEJER!!)

- Dricka mineralvatten ur en mugg som jag vann på en rykttävling för en herrans massa år sen (Jag vann kategorin "renaste hästen"....det ni! Blog awards är en droppe i indiska oceanen i jämförelse)

Visst är det ett mysterium, det här med att jag alltid blir så sjukt kreativ när läxorna ska göras?

Kommentarer
Postat av: anso

jag kan verkligen se dig skena omkring i huset och göra bläckfiskarmarna i takt till musiken XD

2008-10-22 @ 16:12:55

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0