Stallrenovering och pållar

Hey buddies! Jag har varit i stallet hela kvällen typ. Det blir så outstanding snyggt så att jag överväger att flytta in på höskullen. (Eller iallafall i den uppvärmda sadelkammaren) Vid sextiden svängde Martina in på gårdsplanen med sitt nyinköpta fullblod Kissinger. FIN PÅLLE! Han är 165 cm och plötsligt känns Wille fruktansvärt tiny. Sen när vi hade målat klart och släppt ut den nya snyggningen på grönbete så åkte vi hem till Martina och käkade tacos och pratade om bubbelbad.

NU: Varmt skumbad och ikeakatalogen. Awesome!


Kommentarer
Postat av: Kimbell

Svar: Haha, ja, jag har alltid varit bra på det estetiska, vilket jag är mycket glad över! :D



Jag tecknar en del, när jag får lust. Dock känns det itne som att jag utvecklas, eller VÅGAR utvecklas. Så det har stått still ett litet tag. Men börjar känna mig lite sugen att ta upp det igen. Kli i fingrarna! :D

2008-09-14 @ 00:57:32
URL: http://kimbellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0